Sollicitatieprocedure

Wij streven naar een zo transparant mogelijke sollicitatieprocedure. Als jouw profiel en CV aansluiten op de functie waarop je solliciteert nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek voer je meestal met de leidinggevende van de afdeling of de directeur en de Human Resources Manager.

Na een goede uitkomst van het eerste gesprek word je uitgenodigd voor een tweede gesprek met de leidinggevende van de afdeling of de directeur en een collega van de afdeling om te bepalen of er een wederzijdse klik is. In dit gesprek kan ook eventueel de inhoudelijke kennis nader worden getoetst. Op basis van deze bevindingen wordt intern bepaald of jij de geschikte kandidaat bent voor de functie. Daarna zal je per e-mail een aanbieding ontvangen of wordt een datum geprikt voor het afsluitende gesprek waarin de arbeidsvoorwaarden worden besproken en verwelkomen we je als nieuwe collega bij mITE!

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.  

Bij een open sollicitatie beoordeelt de Human Resources Manager of je profiel en CV passen bij de huidige of eventuele toekomstige functies binnen mITE. Indien jouw CV dusdanig interessant voor ons is, houden wij jouw gegevens in portefeuille en stellen wij jou als eerste op de hoogte van nieuwe vacatures die aansluiten bij jouw profiel. In sommige gevallen nodigen wij je direct uit voor een gesprek om alvast kennis te maken, ook al is er op dat moment geen passende functie beschikbaar.

Hoe dan ook zullen wij je sollicitatie zo snel mogelijk behandelen. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail, zodat je weet dat we je sollicitatie hebben ontvangen. Het streven is om je nooit langer dan vijf werkdagen te laten wachten op een reactie, want wij begrijpen dat het vinden van een passende functie en organisatie al vervelend genoeg is. Kom je niet in aanmerking voor een vacante functie bij mITE of sluit je profiel niet aan bij toekomstige functies, dan krijg je daarover ook per e-mail bericht.

  • slide image
  • slide image
  • slide image
  • slide image
  • slide image
  • slide image
  • slide image
  • slide image
  • slide image
CONTACT

Heeft u vragen over Enterprise Mobility en wilt u weten wat mITE voor u kan betekenen? Neem dan direct contact met ons op.

Stel uw vraag

Twitter
little triangle

Volg ons

Nieuws

Vodafone mikt met overname mITE op koppositie in beheer zakelijke mobiele apparaten

Overname past in missie om potentieel van mobiel werken optimaal te benutten

Amsterdam/IJsselstein, 30 september 2015Vodafone Nederland heeft de zakelijke ICT-dienstverlener mITE overgenomen, een van de belangrijkste spelers in Nederland op het gebied van advies, verkoop, implementatie en ondersteuning van Enterprise Mobility Management. Enterprise Mobility Management (EMM) is de verzamelnaam voor het beheer en de beveiliging van mobiele apparaten in een zakelijke omgeving. Uit onderzoek van Vodafone blijkt dat de vraag naar dit soort diensten stijgt doordat de beveiliging van smartphones en tablets een van de belangrijkste punten op de IT-agenda is en bedrijven hun medewerkers buiten kantoor optimaal gebruik willen laten maken van de mogelijkheden die hun mobiele apparaat biedt. Daarnaast besteden zij het beheer van dit soort complexe diensten liever uit. De overname is een belangrijke stap in Vodafone’s strategie om het aanbod van vaste en mobiele zakelijke telecomdiensten verder te integreren en uit te breiden. 

Op dit moment gebruikt circa 20% van de Nederlandse organisaties EMM-diensten, zoals AirWatch of MobileIron. Onderzoeksorganisatie IDC meldde vorig jaar dat nog eens de helft van de Nederlandse organisaties de komende jaren een EMM-oplossing overweegt te implementeren. Productiviteitswinst is volgens hetzelfde onderzoek daarvoor de belangrijkste drijfveer. EMM stelt organisaties niet alleen in staat om de smartphones en tablets van hun medewerkers op afstand te beveiligen, maar het laat hun medewerkers onderweg ook efficiënter werken, bijvoorbeeld door het beheer van zakelijke apps en bedrijfsinformatie. Met EMM kunnen apps zoals Salesforce.com naar een toestel worden gepusht en hebben salesmedewerkers bijvoorbeeld altijd de meest actuele prijslijsten beschikbaar op hun smartphone of tablet.

One-stop-shop voor zakelijke klanten

De kennis en ervaring op het gebied van advies, verkoop, implementatie en beheer van EMM die mITE in de afgelopen tien jaar heeft opgedaan, sluiten naadloos aan op het bestaande EMM-portfolio en de mobiele en geïntegreerde zakelijke telecomdiensten van Vodafone. Zakelijke Vodafoneklanten kunnen nu bij één leverancier terecht voor een combinatie van al deze diensten, met één aanspreekpunt, één servicecontract en één rekening. Vodafone richt zich hiermee op zowel het mkb als de grootzakelijke markt; alle organisaties met meer dan 30 werknemers.  

“Bedrijven willen het potentieel dat het gebruik van mobiele apparaten in hun organisatie hen biedt, optimaal benutten,” zegt Alexander Saul, directeur zakelijke markt bij Vodafone Nederland. “Daarvoor is het belangrijk dat medewerkers hun smartphone of tablet voor veel meer gaan gebruiken dan alleen het checken van hun e-mail of agenda. Maar als als ze die apparaten intensiever gaan gebruiken, zijn goede bescherming van belangrijke bedrijfsinformatie en snelle en eenvoudige toegang tot relevante apps essentieel. We zien dat steeds meer zakelijke klanten hier om vragen. Ik ben blij dat we met de overname van mITE hen nu nog beter kunnen helpen op het gebied van Enterprise Mobility Management.” 

Mart Groot, ceo van mITE: “Onder de vlag van Vodafone zijn we in staat om de groeiende vraag naar Enterprise Mobility Management-oplossingen in de zakelijke markt te beantwoorden. Samen zullen we versneld de diensten uitbreiden en verder professionaliseren om op die manier de markt proactief te bedienen. We kijken ernaar uit om samen met onze nieuwe collega’s nog meer organisaties op een veilige en effectieve manier mobiel te laten werken.” 

Verdere versterking op zakelijke markt

De overname van mITE is een verdere versterking van Vodafone’s positie in de zakelijke markt voor mobiele en geïntegreerde telecomdiensten. In 2006 nam het The Network Factory over, waardoor zakelijke klanten ook voor vaste telecomdiensten bij Vodafone terecht konden. In 2010 ging de provider een samenwerking aan met Eurofiber, voor de uitrol van vaste glasvezeldiensten naar bedrijven. In 2012 volgde de overname van TeleSpectrum, waarmee Vodafone de ambitie heeft om marktleider in hosted telefonie te zijn. Vorig jaar volgde de overname van Nexct, een van de Nederlandse marktleiders in het implementeren van Unified Communications-diensten op basis van Skype for Business.

Over Vodafone Libertel B.V.

Vodafone Nederland is het tweede mobiele telecommunicatiebedrijf in Nederland op basis van omzet en winstgevendheid en heeft 5,2 miljoen klanten per 30 juni 2015. De hoofdkantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Maastricht en er zijn kantoren in Eindhoven, Capelle aan den IJssel, Bodegraven en Amstelveen. Vodafone Nederland maakt deel uit van Vodafone Group, in omzet een van 's werelds grootste mobiele telecommunicatiebedrijven, met 449 miljoen mobiele klanten en 12 miljoen vaste-breedbandklanten per 30 juni 2015. Vodafone heeft mobiele netwerken in 26 landen, werkt samen met nog eens 55 mobiele netwerken wereldwijd en is actief als aanbieder van vast breedband in 17 landen. Voor meer informatie, ga naar www.vodafone.nl en www.vodafone.com.

mITE Systems tekent alliantie contract met Mobco, Nomasis en EBF

Om samen sterker te staan op het gebied van Enterprise Mobility in Europe gaan mITE Systems (NL), Mobco (B), Nomasis (CH) en EBF (D) samen een alliantie aan onder de naam The EMEA, The Enterprise Mobility Expert Alliance.

Door de samenwerking zullen de 4 experts betere dienstverlening kunnen leveren naar hun klanten. Uitwisseling op het gebied van technische informatie (upgrades, functionaliteiten, best practices, etc.), delivery, service portfolio, marketing, vendor relaties en meer zullen gaan zorgen voor een een bredere en kwalitatief betere service naar alle klanten.

Vandaag bundelen zij hun krachten via “EMEA” of Enterprise Mobility Expert Alliance.

De EMEA alliantie zal zo het grootste team van mobility experts in Europa verenigen, dit heeft de volgende voordelen voor de klanten van elk van de leden van de alliantie:

  1. Betere en snellere dienstverlening dankzij een efficiënte uitwisseling van technische informatie tussen de leden van EMEA.
  2. Lokaal wordt internationaal, met mobility expertise in de aangesloten landen door een vertrouwde partner.
  3. Uitgebreider mobile IT portfolio van producten en diensten.

 

Peter-Marc Krombos, consultant bij mITE Systems BV, wereldwijd de eerste ATP voor MobileIron

IJsselstein, 13 maart 2015

’s Werelds eerste Authorised Trainings Partner voor MobileIron

mITE Systems is al een aantal jaren een vaste partner voor MobileIron in Nederland. Vanuit onze Academy voor Enterprise Mobility, onderdeel van mITE Systems, gaven we al trainingen aan onze MobileIron klanten, maar vanaf vandaag kunnen we met trots melden dat Peter-Marc Krombos, consultant en trainer binnen mITE Systems, nu officieel de eerste ATP’er is van MobileIron wereldwijd.

Wat betekent dit voor u en ons?

Als ATP’er hebben we de officiële goedkeuring vanuit MobileIron voor het geven van de Fundamentals en Support Specialist trainingen. Dit kan rechtstreeks via de Academy voor Enterprise Mobility of via de MobileIron University. Daarnaast kunnen we de trainingen van de MobileIron University eventueel overnemen.

Over mITE

mITE staat voor Mobile IT en Telecom. Het bedrijf is specialist op het gebied van Enterprise Mobility oplossingen voor bedrijven. mITE biedt advies, opleidingen, consultancy, projectmanagement, implementatie en operationeel management van smartphones, tablets, mobiele applicaties en “bring-your-own-device” (BYOD). mITE’s diensten zijn erop gericht bedrijven succesvol te laten werken met mobiele technologieën om Het Nieuwe Werken te realiseren, en deze te beheren tijdens elke fase van de mobiele lifecycle. Hierbij staan de ambities, de informatie- en communicatiebehoeften van de klant centraal. mITE is een Nederlands bedrijf en heeft in de afgelopen 12 jaar meer dan 300 bedrijven geholpen met het faciliteren van mobiel werken.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mITE Systems B.V.            

Kronenburgplantsoen 10

3401 BP  IJSSELSTEIN (UTRECHT)

 

Contactpersoon: Kim Döll, manager Marketing & Communicatie

Telefoon: 085 – 4010380

Mobiel: 06-24987615

Email: k.doll@mite.nl

Website: www.mite.nl

 

 

 

Meer nieuws

Blog

IPO MobileIron

De  recentelijke aankondiging van MobileIron om voor een IPO (Innitial Public Offering) te gaan is een duidelijke deviatie van haar naaste concurrenten zoals Zenprise, Fiberlink en Airwatch die in de afgelopen 14 maanden zijn overgenomen door grote spelers zoals Citrix, IBM en VMware -  (SAP had in 2011 al Sybase / Afaria – MDM overgenomen). De intenties en ambities van MobileIron liggen voor deze markt zeer hoog en is ook begrijpelijk als je kijkt naar de samenstelling van het managementteam en hun achtergrond.

Voor MobileIron’s management team is deze markt geen onbekende en is de visie, strategie en vermogen om haar groeiambitie op eigen kracht waar te maken zeer realistisch. Naast Good Technologies, is MobileIron momenteel de enige partij met een volledige focus en strategie op Enterprise Mobility en wordt niet gehinderd door acquisitie uitdagingen op het vlak van integratie op product, strategie en organisatie niveau!

 

Meer informatie is te lezen in het artikel op onze site:

http://www.mite.nl/nieuws

 

U zult wellicht de stelling delen dat het in de ICT hard gegaan is de afgelopen jaren. Snellere computers (de Wet van Moore lijkt nog immer van toepassing), plattere schermen, intuïtievere software en steeds meer features in onze smartphones, tablets en zelfs smarthorloges.

Maar in hoeverre helpen deze zaken nu om ons werk efficiënter te doen? Mijn WordPerfect tekstverwerker draaiende onder DOS startte net  zo snel op als het Office pakket dat ik nu gebruik. Je zal nog opkijken van het aantal mensen dat dagelijks het sinds 1980 geïntroduceerde Teletekst raadpleegt, zelfs via een modern app. En waarom moet ik nog steeds honderden keren per jaar mijn NAW- en/of bankrekening- gegevens invoeren als ik online iets boek of koop?

Natuurlijk zijn veel zaken makkelijker geworden, zeker rondom het gebruik van de smartphone en de bijbehorende apps. Met name rondom ‘location based servces’ en kleine betalingen worden er stappen gemaakt. Een terrasje boeken en meteen afrekenen, het dichtstbijzijnde en goedkoopste tankstation vinden, snel een foto delen of een klein bedrag overmaken, waren jaren geleden zaken die veel meer tijd kostte. Een app zoals Evernote, neemt bij het aanmaken van een nieuwe notitie automatisch de lokatie en je geplande meetingdetails over en dat scheelt veel tikwerk. Er zijn diverse navigatie apps die afhankelijk van je actuele lokatie en het tijdstip, een aanname doen van je bestemming en zelfs leren welke (afwijkende) route je prefereert.

Veel van onze dagelijkse handelingen zijn in patronen te vangen en de kunst is om deze te herkennen en hoe om te gaan met afwijkingen hierop. Hiermee kom je in de buurt van ‘meedenken’ met de gebruiker. De kamerthermostaat Nest is een voorbeeld hiervan; deze leert wanneer je thuis bent en past de verwarming hierop aan. Google’s Now is een app die probeert met je mee te denken, door zaken als nieuws, verkeer en agenda te analyseren. Zo geeft het je een kwartier eerder dan je gebruikelijke vertrektijd een seintje, als er op je route naar huis meer file staat dan normaal. 

Zoals velen zullen weten zijn er veel initiatieven die ons het leven makkelijker zouden moeten maken, zoals Google Glass, of Samsung’s‘auto-scroll’ die de browser automatisch laat scrollen  als je ogen onderaan het scherm zijn aanbeland. Dit laatste beviel mij echter niet zo; soms kijk je inderdaad naar beneden maar wens je niet te scrollen.

En dit laatste is nu juist de kunst van het ‘automatiseren’. Hoe ga je om met afwijkende patronen; als iets 10x goed voorspeld wordt, dan wordt het plezier dat je daarvan hebt direct overschaduwt als het een keertje niet klopt. 

Daarnaast kun je als gebruiker zelf ook diverse zaken regelen; mijn smartphone start automatisch de KM-registratie als mijn carkit connect op maandag tm vrijdag, zet mijn beltoon automatisch op ‘stil’ als ik bij een bekende klant ben en de webradio thuis schakelt uit als er geen Bluetooth-telefoons meer aanwezig zijn. En nog een handige: zolang je smartphone beweging detecteert (m.b.v. de G-sensor) nadat het scherm aansprong, blijft het scherm aan.

Zakelijk zijn er nog maar weinig goede apps die proberen een voorspelling te doen op basis van gedrag of locatie. En dat is vreemd, aangezien juist hier is geldt: tijd = geld.

Maar wie kan er nu echt met je meedenken?

Enterprise Mobility Management als pleister voor al uw mobility uitdagingen?

Afgelopen weekend kwam mijn jongste dochter huilend naar mij toe. Ze had haar knie gestoten en vroeg om een pleister. Na een uitvoerige inspectie van de knie mocht ze, nog steeds na-hikkend, een mooie prinsessenpleister uitzoeken. Pleister geplakt, lachende dochter en papa had de uitdaging toch maar weer snel onder controle.

En dit is eigenlijk ook waar ik dagelijks mee te maken heb in mijn klantgesprekken.  Nee, niet in de vorm van huilende kinderen, maar wel met ICT organisaties die met de handen in het haar zitten door alle smartphones en tablets die hun weg hebben gevonden binnen het bedrijf.

Door de “consumerization of IT” ontkomen bedrijven er  gewoonweg niet aan dat de eindgebruikers slimmer worden. Dit brengt met zich mee dat er niet meer wordt gevraagd  of ze mobiele devices mogen gebruiken, ze gebruikenze gewoon, al dan niet aangeboden door het management.  Doordat de IT afdeling gewend is om controle te hebben over vrijwel alle assets binnen een bedrijf, is de komst van deze “new generation” een verschrikkelijke hoofdbreker die door veel bedrijven wordt opgelost met een technische pleister;  Mobile Device Management (MDM). 

Dit is een goede stap voorwaarts die bedrijven in staat stelt om een infrastructuur in te richten voor alle mobiele devices, zowel company als  personaly owned. Maar wat is nu de tekortkoming van deze pleister? Hij stopt het bloeden maar  voorkomt niet dat je je weer stoot. En vooral dat laatste, je als bedrijf weer stoten, is iets waar IT afdelingen zich tegen moeten wapenen. Het is lastig.Vooral als je je bedenkt dat IT afdelingen, in soms maar 1 jaar tijd, eenzelfde functionele, stabiele en beveiligde omgeving moeten bieden voor mobiele devices als dat ze voor de traditionele  IT middelen kunnen aanbieden (waar ze overigens in veel gevallen 20 jaar over gedaan hebben).

Mijn advies is dan ook om de aandacht te verleggen van het probleem naar wat enterprise mobility voor de organisatie kan betekenen. Oftewel, neem de uitdaging serieus en neem mobiel werken mee in het strategisch ICT beleid. Dit zal IT afdelingen voorbereiden op het moment dat gebruikers meer willen dan mobile email alleen.

Ook ik bedacht me net op tijd. Afgelopen weekend stond jongste dochter weer op de bovenste treden van de stelten. Ik heb haar geleerd om eerst op de onderste treden van de stelten te  lopen.

Mart Groot
CEO & Co-Founder at mITE Systems

Alle berichten

Aanmelden voor onze nieuwsbrief